ايران كالا

كاغذ فتو گلاسه 115 گرم ولف سايز A4

كاغذ فتو گلاسه 115 گرم ولف سايز A4 

قيمت محصول : 77890 تومان

برند : Miscellaneous

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


كاغذ فتو گلاسه 115 گرم ولف سايز A4
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
كاغذ فتو گلاسه 115 گرم ولف سايز A4
كاغذ فتو گلاسه 115 گرم ولف سايز A4

 

 


برچسب‌ها: كاغذ فتو گلاسه، 115 گرم، ولف، سايز A4،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۲:۲۹:۵۵ توسط morteza | نظرات (0)

نقشه هاي اتوكد طراحي باشگاه ورزشي بدنسازي

 

نقشه هاي اتوكد طراحي باشگاه ورزشي بدنسازي

نقشه هاي اتوكد طراحي باشگاه ورزشي بدنسازي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 1
حجم 814 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي dwg
دسته بندي معماري


توضيحات كامل

نقشه هاي اتوكد طراحي باشگاه ورزشي بدنسازي

 

اين پروژه زيبا شامل پلان نما و برش و سايت پلان باشگاه بدنسازي بهمراه مبلمان فضاها و جزييات مي باشد

تصوير نمونه


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: اتوكد، پلان نما، سايت پلان باشگاه بدنسازي، طراحي باشگاه ورزشي، طراحي باشگاه ورزشي بدنسازي، مبلمان فضا، نقشه هاي اتوكد،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۱:۱۰:۴۲ توسط morteza | نظرات (0)

هدفون بي سيم انكر مدل A3235011

هدفون بي سيم انكر مدل A3235011 

قيمت محصول : 271000 تومان

برند : Anker

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


هدفون بي سيم انكر مدل A3235011
 

 

نقد و بررسي تخصصي

اگر به موسيقي علاقه‌مند هستيد، قطعا به يك هدفون نياز خواهيد داشت تا بتوانيد در راه، خانه يا محل كار بدون ايجاد مزاحمت براي افراد ديگر به موسيقي گوش دهيد. در بين انواع متنوع هدفون‌هاي بازار، مدل‌هاي توگوشي پرطرفدارترين هستند. اين مدل‌ها وزن و حجم كمي دارند و به‌سادگي حمل مي‌شوند. از طرفي هدفون‌هاي بي‌سيم آزادي عمل بيشتري به كاربر مي‌دهند و مي‌توانند براي ورزش انتخاب خوبي باشند. هدفون‌هاي با اتصال بي‌سيم براي زماني كه امكان در دست گرفتن يا حمل جيبي گوشي موبايل را نداريد، بسيار كارآمد هستند. برند «انكر» (Anker) مدل «A3235011» را با اتصال بي‌سيم و باتري نسبتا خوب و كيفيت صداي مطلوبي توليد و عرضه كرده است.

ويژگي‌ها

هدفون «A3235011» از نوع in-ear (توگوشي) بوده و به كمك سيم دور گردن شما قرار مي‌گيرد. امروزه اين هدفون‌ها به خوبي توانسته‌اند جايگاهي بين كاربران كسب كنند و يكي از انتخاب‌هاي علاقه‌مندان به موسيقي به حساب مي‌آيند. به دليل اتصال بلوتوثي و حذف محدوديت‌هاي سيم، اين هدفون مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي انجام فعاليت‌هاي روزمره از جمله پياده‌روي و ورزش باشد. هدفون A3235011 از محفظه‌هاي صداي استانداردي بهره‌مند است و با سرگوشي‌هاي سيليكوني داخل گوش‌ مي‌شود. روي كابل اين هدفون پورت microUSB تعبيه شده كه از آن براي شارژ دستگاه مي‌توانيد استفاده كنيد. شارژ اين هدفون بي‌سيم از طريق اتصال كابل USB به لپ‌تاپ يا شارژر ديواري انجام مي‌شود. محفظه‌هاي صداي هدفون A3235011 به كمك كابل به يكديگر وصل شده‌اند. روكش پلاستيكي و بادوام و طراحي استوانه‌اي اين كابل باعث جلوگيري از گره‌خوردن يا پيچيده‌شدن آن مي‌شود. همچنين روي اين كابل دكمه‌هايي براي كنترل صدا و آهنگ در نظر گرفته شده است. A3235011 هميشه در دسترس شما قرار دارد و با وزن ۱۶ گرمي كه دارد باعث مي‌شود فراموش كنيد چيزي دور گردن شما وجود دارد. اين هدفون به خوبي درون گوش قرار مي‌گيرد؛ همچنين قلابي كه روي آن تعبيه شده باعث مي‌شود بسيار محكم و خوب در جاي خود ثابت بماند. 

 

كابل بادوام و محفظه‌هاي صداي استاندارد با قرارگرفتن محكم و راحت در گوش و امكان دسترسي راحت به دكمه‌ها از ويژگي‌هاي A3235011 است.

هدفون بلوتوثي A3235011 به كمك بلوتوث به موبايل و تبلت شما متصل مي‌شود. نسخه‌ي بلوتوث اين هدفون ۴.۱ است. استاندارد A2DP اين هدفون باعث مي‌شود كه سيگنال‌هاي دريافتي به محفظه‌هاي صدا از طريق بلوتوث با كيفيت بسيار بالايي منتقل شوند كه نتيجه‌ي آن صداي شفاف و رسايي است كه به گوش شما مي‌رسد.

در مورد هدفون‌هاي بي‌سيم مسئله‌ي باتري و ظرفيت آن براي بسياري از افراد مهم است. چون باتري دستگاه تعيين‌كننده‌ي اين است كه هر چند وقت يك بار نياز به شارژكردن هدفون خود داريد. باتري داخلي هدفون A3235011 قادر است انرژي مورد نياز هدفون را براي ۷ ساعت پخش موسيقي فراهم كند. اين مقدار براي كسي كه مي‌خواهد روزي يك الي دو ساعت به موزيك گوش كند مناسب است؛ اما اگر سفري طولاني در پيش داريد، احتمالا بايد يك پاوربانك يا شارژر براي شارژ كردن آن همراه داشته باشيد. براي شارژ شدن باتري هدفون A3235011 كافي است آن را از طريق درگاه microUSB به شارژر وصل كرده و حدود ۱.۵ ساعت براي شارژ كامل آن زمان صرف كنيد. باتري A3235011 ظرفيتي معادل ۱۱۰ ميلي‌آمپرساعت دارد. 

عملكرد

با كمي كار كردن با A3235011 متوجه شديم كه اين هدفون نسبت به رقباي خود مثل Pump Lite و EP-B62 به مراتب راحت‌تر و سريع‌تر به كمك بلوتوث به موبايل شما وصل مي‌شود. مورد ديگري كه در زمينه‌ي عملكرد بايد به آن بپردازيم مكالمات تلفني هستند. توليدكنندگان هدفون اين روزها مي‌دانند كه افرادي كه به دنبال خريد هدفون هستند هدفون را با تلفن همراه استفاده خواهند كرد و مكالمات تلفني هم بخش مهمي در تلفن‌هاي همراه است. ازاين‌رو ميكروفوني در اين محصول تعبيه شده است كه مي‌تواند براي برقراري تماس‌هاي تلفني استفاده شود. ميكروفن موردنظر روي كابل و نزديك به دهان كاربر قرار دارد كه اين موضوع باعث مي‌شود صدا به راحتي در هنگام مكالمه منتقل شود.

نگاه كلي

جذابيت هدفون A3235011، اول در ظاهر آن مشخص است. كابل مقاوم و محفظه‌هاي صداي استاندارد و خوب با قرارگرفتن محكم و راحت در گوش و امكان دسترسي راحت به دكمه‌ها از ويژگي‌هاي هدفون آكي است؛ اما در كنار ويژگي‌هاي ظاهري، كيفيت صدا مطلوب و شفاف است كه در مقايسه با قيمت هدفون بسيار به چشم مي‌آيد. پاسخ فركانسي اين هدفون در بازه‌ي 20 تا 20 هزار هرتز قرار دارد. اين مقدار نشان مي‌دهد كه A3235011 در توليد صداهاي بم هيچ محدوديتي ندارد و از بيس قابل قبولي برخوردار است. با توجه به طراحي A3235011 كه از نوع توگوشي بوده مي‌توان ادعا كرد كه اين هدفون تا حدودي نويز را كاهش مي‌دهد و به كمك آن مي‌توان به راحتي به مكالمه پرداخت.

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
هدفون بي سيم انكر مدل A3235011
هدفون بي سيم انكر مدل A3235011

 

 


برچسب‌ها: هدفون بي سيم، انكر، مدل A3235011،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۱:۰۱:۱۳ توسط morteza | نظرات (0)

مباني نظري و پيشينه تحقيق راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي

 

مباني نظري و پيشينه تحقيق راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي

امروزه برخلاف گذشته، ديدگاه‌هاي حاكم بر روان‌شناسي تربيتي بسياري از عوامل و ابعاد يادگيري را قابل تغيير و اكتساب مي‌دانند. يكي از نكات مهم كه همواره مورد تأكيد شناخت گرايان است آموزش‌پذيري بسياري از عوامل دخيل در يادگيري است. شناخت گرايان در آثارشان بر قابل يادگيري بودن خلاقيت، حل مسأله، راهبردهاي شناختي و فراشناختي تأكيد نموده‌اند (بايلز وهمكاران[1] 2001 به نقل از مصرآبادي 1380).


مشخصات فايل

تعداد صفحات 43
حجم 50 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي روان شناسي


توضيحات كامل

عنوان: مباني نظري و پيشينه تحقيق راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي

 

فرمت فايل: word

تعداد صفحات: 43

امروزه برخلاف گذشته، ديدگاه‌هاي حاكم بر روان‌شناسي تربيتي بسياري از عوامل و ابعاد يادگيري را قابل تغيير و اكتساب مي‌دانند. يكي از نكات مهم كه همواره مورد تأكيد شناخت گرايان است آموزش‌پذيري بسياري از عوامل دخيل در يادگيري است. شناخت گرايان در آثارشان بر قابل يادگيري بودن خلاقيت، حل مسأله، راهبردهاي شناختي و فراشناختي تأكيد نموده‌اند (بايلز وهمكاران[1] 2001 به نقل از مصرآبادي 1380).

افراد اغلب تصور مي‌كنند كه تنها ارائه مواد آموزشي به فراگيران پاسخگوي مسئوليت آنان است. در حالي كه اين تصور صحيحي نيست و مدرس، معلم، يا مسئولين آموزش بايد راه و روش آموختن و يادگيري مواد ارائه شده را نيز به شاگردان بياموزند (فردانش 1372، ص165).

در فعاليتهاي آموزش علاوه بر برنامه‌ريزي و سازماندهي منطقي محتواي آموزشي، بايد توجه فراگيران را به اطلاعات جلب كرد و به آنها ياد داد كه اطلاعات را در حافظة بلند مدتشان رمزگرداني كنند و زماني كه اين اطلاعات را نياز داشته باشند به درستي آنها را بازيابي كنند. البته جلب توجه فراگيران، به رمزگرداني اطلاعات و فرايند بازيابي آنها هميشه كار آساني نيست. واقعيت اسف‌بار اين است كه اغلب كودكان و بزرگسالان يادگيرندگان ناكارآمدي هستند (بايلد و اسنومن[2]، 1993)

واقعيت اين است كه هنگامي كه ماهيت تكليف يادگيري تغيير پيدا مي‌كند فقط اندكي از فراگيران به اين فكر مي‌افتند كه متناسب با اين تغيير، روشهاي رمزگرداني خويش را تغيير دهند (همان منبع).

يكي از بحث‌هاي مهم مربوط به اين است كه آيا انجام يا اجراي راهبرد به خواست و نيت خود آگاه نياز دارد يا نه؟ قائل بودن به خواست و نيت خودآگاه به عنوان يكي از ويژگي‌هاي رفتار راهبردي منجر به رفتارهاي زيادي خواهد شد كه از زمانهاي گذشته به عنوان راهبردي محسوب مي‌شدند و حالا به عنوان غير راهبردي طبقه‌بندي مي‌شوند. مثل پردازش خودكار و سطح بالاي متن به وسيله خوانندگان خبره، اما راهبردها تقريباً هميشه بالقوه خودآگاه مي‌باشند. مثلاً خوانندگان ماهر مي‌توانند خواندن را متوقف كرده و در مورد راهبرد مطالعه خود فكر كنند.

همچنين راهبردها به طور بالقوه قابل كنترل مي‌باشد: بعنوان مثال مطالعه كنندگان خبره مي‌توانند قسمت‌هايي از متن را كه قادر به درك آن نيستند را به اختيار خود دوباره مطالعه كنند. (پريسلي[3] و همكاران، 1980)

در سه دهه گذشته بسياري از محققان شناختي تحقيقات گسترده‌اي در مورد راهبردهاي شناختي انجام داده‌اند. قسمت عمده‌اي از اين تحقيقات مربوط به يكي از فرايندهاي (تمرين، طبقه‌بندي و تصويرسازيذهني) در حيطه محدودة يادگيري (مثلاً يادگيري فهرستي و يادآوري متن) بود. تحقيقات اخير توجهي به فراشناخت و دانش طرحواره‌اي نداشت. تا اواسط دهه 70 ميلادي مشخص شد كه انجام انواع مختلف فرايندهاي شناختي نمي‌تواند براي ارائه يك راهبرد خوب كافي باشد و اينكه متغيرهاي راهبردي، فراشناختي و دانش به طرقي پيچيده با هم در ارتباط هستند (براون[4]، برانسفورا، فيزارا، كامبيون، 1983؛ پريسلي، ميدل، مك كورميك، فاوست، ميلر، 1985، به نقل از پريسلي و همكاران 1987).

راهبردهاي شناختي براي كمك به فرد در دستيابي به هدفي خاص (براي مثال درك يك متن) مورد استفاده قرار مي‌گيرند. تجارب فراشناختي معمولاً قبل و بعد از فعاليت شناختي مي‌آيند. آنها اغلب هنگامي كه فعاليت‌هاي شناختي موفق نيستند اتفاق مي‌افتند مانند اين شناخت كه فرد آنچه را كه خوانده متوجه نشده است. اين بن‌بست فرايندهاي فراشناختي را فعال مي‌نمايد و يادگيرنده تلاش مي‌كند تا اين موقعيت را تصحيح كند (رابتس و اردوس، 1993، به نقل از لوينگستون، 1997).

طبق نظر بوركوسكي (1990) پژوهشهاي روانشناختي جديد سه يافته مهم را به ويژه در ارتباط با يادگيري دانش‌آموزان آشكار كردند. اولين يافته اين است كه دانش‌آموزان بايد راهبردي شوند و براي برقراري ارتباط بين دانش جديد و دانش قبلي به راهبردها بپردازند. يافته دوم اين است كه دانش‌آموزان بايد بردانش فراشناختي تسلط پيدا كنند و آن را براي كنترل تفكرشان مورد استفاده قرار دهند و يافته سوم اين است كه دانش‌آموزان باوركنند كه آنها مسئول يادگيري خود هستند (به نقل از سيفرت، هيلر، 1992).

دو يافته اول به حوزة راهبردهاي يادگيري مربوط است. دو جنبه از راهبردهاي يادگيري وجود دارد: جنبة اول راهبردها به نقشه‌ها يا فعاليت‌هاي ذهني مربوط است كه دانش‌آموزان ممكن است براي دريافت، نگهداري و بازيابي انواع متفاوت دانش و عملكرد مورد استفاده قرار دهند (ريچني[5]، 1978).

اين راهبردها بطور كلي بعنوان راهبردهاي شناختي شناخته مي‌شوند. راهبردهاي شناختي ممكن است شامل فعاليتهايي مثل دريافت، انتخاب و سازمان‌دهي اطلاعات، تمرين كردن موضوعات يادگيري، ارتباط موضوعات جديد با اطلاعات در حافظه و نگهداري و بازيابي انواع مختلف دانش بشوند (به نقل از سيفرت، هيلر، 1994) جنبه دوم راهبردها كه به يادگيري راهبرد با «يادگيري براي يادگيري»مي‌پردازند راهبردهاي فراشناختي ناميده مي‌شوند. راهبردهاي فراشناختي، فعاليتهاي شناختي از قبيل نظارت، نظم‌دهي، برنامه‌ريزي و پيش‌بيني را در برمي‌گيرند (براون، 1987، به نقل از سيفرت و هيلر، 1994).

 

[1] Baills & Hall & londs

[2] Snowman

[3] Pressley

[4] Brown

[5]

 

فهرست مطالب

مقدمه
تعريف راهبردهاي يادگيري
راهبردهاي شناختي
روش‌ها و راهكارهاي راهبردهاي تكرار

روش‌ها و تاكتيك‌هاي بسط و گسترش معنايي
راهبردهاي فراشناختي
دانش ويژه راهبرد
دانش راهبرد انگيزش و راهبرد اسنادي
تفاوت‌هاي جنس در استفاده از راهبرد
راهبردهاي يادگيري و رشد

پيشينه عملي تحقيق
پژوهش‌هاي خارجي

پژوهش‌هاي داخلي
فهرست منابع فارسي
فهرست منابع انگليسي

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: آموزش‌پذيري، پيشينه تحقيق، حل مسأله، خلاقيت، راهبردهاي شناختي، راهبردهاي شناختي و فراشناختي، راهبردهاي يادگيري، مباني نظري، مباني نظري و پيشينه تحقيق، ميزان موفقيت تحصيلي، يادگيري،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۵۲:۴۳ توسط morteza | نظرات (0)

مجموعه 5 عددي صفحه سنگ ساب تيتان فلكس مدل B_24R

مجموعه 5 عددي صفحه سنگ ساب تيتان فلكس مدل B_24R 

قيمت محصول : 26500 تومان

برند : Miscellaneous

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


مجموعه 5 عددي صفحه سنگ ساب تيتان فلكس مدل B_24R
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
مجموعه 5 عددي صفحه سنگ ساب تيتان فلكس مدل B_24R

 

 



 

[google]

برچسب‌ها: مجموعه 5 عددي، صفحه سنگ ساب، تيتان فلكس، مدل B، 24R،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۴۴:۱۱ توسط morteza | نظرات (0)

مقياس رفتار سازشي لمبرت

 

مقياس رفتار سازشي لمبرت

مقياس رفتار سازشي لمبرت


مشخصات فايل

تعداد صفحات 16
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پرسشنامه


توضيحات كامل

مقياس رفتار سازشي لمبرت

مقياس رفتار سازشي نخستين بار توسط ليمبرت و همكاران (1974، به نقل از شهني ييلاق، 1371) تهيه و روي دانش‌آموزان آمريكايي سنين دبستاني هنجاريابي شد. اين مقياس از دو بخش تشكيل شده است كه بخش اول آن به مسائل رشد، سنجش مهارت‌ها و عادات رشدي مي‌پردازد و بخش دوم آن براي سنجش رفتارهاي ناسازگار مربوط به شخصيت و اختلالات رفتاري طرح‌ريزي شده است.

مولفه هاي پرسشنامه

نمره گذاري پرسشنامه

تحليل ( تفسير) بر اساس ميزان نمره پرسشنامه

روايي و پايايي

منابع


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: رفتار سازشي، رفتار سازشي لمبرت، لمبرت، مقياس، مقياس رفتار سازشي لمبرت،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۳۸:۳۶ توسط morteza | نظرات (0)

تيغ اره دو لبه چوب و آهن كد 01 بسته 5 عددي

تيغ اره دو لبه چوب و آهن كد 01 بسته 5 عددي 

قيمت محصول : 21100 تومان

برند : Miscellaneous

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تيغ اره دو لبه چوب و آهن كد 01 بسته 5 عددي
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
 

 

 



 

[google]

برچسب‌ها: تيغ اره، دو لبه، چوب و آهن، كد 01، بسته 5 عددي،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۲۹:۰۹ توسط morteza | نظرات (0)

بررسي تاثير تكنولوژي هاي مجازي بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان

 

بررسي تاثير تكنولوژي هاي مجازي بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان

دانشجويان در دوران تحصيلي خود با مسائل زيادي روبرو هستنداين مشكلات و مسائل مي‌ تواند روي پيشرفت تحصيلي آنها تاثير بگذارد


مشخصات فايل

تعداد صفحات 111
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي علوم تربيتي


توضيحات كامل

هدف از اين پژوهش بررسي تاثير تكنولوژي هاي مجازي(مانند اينترنت، تلفن همراه، شبكه هاي اجتماعي مجازي و...) بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان است.روش مورد استفاده توصيفي استنباطي است.جامعه آماري كليه دانشجويان دانشگاه پيام نور شهرستان كاشان است كه به صورت نمونه گيري تصادفي 50 نفر را به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته ايم. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته استفاده از تكنولوژي هاي مجازي بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان با 23 گويه مورد استفاده قرار گرفته است.نتايج آماري نشان داد كه بين ميزان استفاده از تكنولوژي هاي مجازي و جنسيت و تاهل دانشجويان تفاوت معناداري وجود ندارد. يافته­هاي پژوهش نشان داد كه، گردشگري بيكاري را كاهش مي دهد. در اين پژوهش براي جمع آوري اطلاعات از تحقيقات ميداني و كتابخانه اي و پرسشنامه استفاده شده است.

فهرست مطالب

فصل اول: كليات پژوهش

1-1- مقدمه2

1-2- بيان مسئله3

1-3- اهميت و ضرورت پژوهش5

1-4- اهداف پژوهش6

1-4-1- هدف كلي6

1-4-2- اهداف جزئي6

1-5- سوالات پژوهش6

1-5-1- سوال اصلي6

1-5-2- سوالات فرعي6

1-6- فرضيه هاي پژوهش7

1-6-1- فرضيه اصلي7

1-6-2- فرضيه هاي فرعي7

1-7- قلمرو پژوهش9

1-7-1- قلمرو موضوعي پژوهش9

1-7-2- قلمرو مكاني پژوهش9

1-7-3- قلمرو زماني9

1-8- مدل پژوهش9

فصل دوم: ادبيات پژوهش

2-1- چارچوب مطالعاتي11

2-2- تكنولوژي هاي مجازي20

2-2-1- تاثير تكنولوژي هاي مجازي20

2-2-2- جوانان و تكنولوژي‌هاي نوين :22

2-2-3- نقش همسالان در الگوسازي و هويت جوانان:25

2-2-4- ارتباط در فضاي مجازي:27

2-3- پيشرفت تحصيلي و عوامل موثر بر آن29

2-3-1- تعريف پيشرفت :29

2-3-2- تعريف نظري پيشرفت :29

2-3-3- پيشرفت تحصيلي29

2-3-4- بررسي نظريات در مورد پيشرفت تحصيلي31

2-4- بررسي نظريات مختلف37

2-5- تحقيقات انجام شده در داخل و خارج40

2-5-1- تحقيقات انجام شده در داخل40

2-5-2- تحقيقات انجام شده در خارج از كشور42

 فصل سوم: روش پژوهش

3-1- مقدمه45

3-2- روش پژوهش45

3-3- جامعه آماري46

3-4- حجم نمونه و نمونه گيري46

3-5- نحوه گردآوري داده ها46

3-6- ابزار پژوهش47

3-7- روش گردآوري داده ها47

3-8- روش تجزيه و تحليل داده‌ها48

3-9- ابزار اندازه گيري پژوهش49

3-10- روايي و پايايي پرسشنامه ها50

3-11- تجزيه و تحليل داده هاي پژوهش51

3-12- بررسي عوامل دموگرافيك بر روي متغير هاي تحقيق52

 فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده هاي پژوهش

4-1- مقدمه54

4-2- تحليل توصيفي55

4-2-1- سن:55

4-2-2- جنسيت:56

4-2-3- معدل تحصيلي:57

4-2-4- رشته تحصيلي:58

4-3- تحليل استنباطي59

4-3-1- رابطه معدل ديپلم و معدل دانشگاه:59

4-3-2- مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس جنسيت:59

4-3-3- مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس وضعيت تاهل:60

4-3-4- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات استفاده از كامپيوتر:60

4-3-5- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات استفاده از اينترنت:61

4-3-6- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات جستجوي علمي در اينترنت:61

4-3-7- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات پيگيري اخبار در اينترنت:62

4-3-8- مقايسه معدل تحصيلي دانشجويان بر اساس تعداد ارسال و دريافت ايميل:62

4-3-9- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس مدت مكالمه با تلفن همراه:63

4-3-10- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ارسال و دريافت پيام:63

4-3-11- مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت تقلب:64

4-3-12- مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس استفاده از كامپيوتر در منزل يا اماكن عمومي (كافي نت) :64

4-3-13- مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس استفاده از كامپيوتر شخصي و مشترك در خانواده:65

4-3-14- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس استفاده از اينترنت با هدف ارتباطات اجتماعي(فيس بوك، چت، اسكايپ و ...) :66

4-3-15- مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس استفاده از كامپيوتر با هدف بازي:66

4-3-16- مقايسه معدل تحصيلي دانشجويان بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت بازي:67

 فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري

5-1- مقدمه69

5-2- نتيجه گيري از فرضيه ها69

5-3- نتيجه يافته ها70

5-4- پيشنهادات73

5-4-1- پيشنهادات پژوهش:73

5-4-2- پيشنهادات به محققان بعدي73

5-4-3- پيشنهادات كابردي74

5-5- محدوديت هاي پژوهش75

5-5-1- محدوديت در دسترس پژوهشگر75

5-5-2- محدوديت غير دسترس پژوهشگر75

ضمائم.. 76

پرسشنامه. 76

جداول برنامه Spss. 78

منابع و مآخذ.. 88

الف)منابع فارسي... 88

ب) منابع لاتين... 89

Abstract. 90

 فهرست جداول

جدول2.1: خلاصه‌ي نتايج تئوريك و پيشينه‌ي عملي تحقيق36

جدول 4.1: تحليل توصيفي سن دانشجويان55

جدول 4.2: توزيع فراواني جنسيت دانسجويان56

جدول 4.3: تحليل توصيفي معدل تحصيلي دانشجويان57

جدول 4.4: توزيع فراواني رشته هاي تحصيلي58

جدول 4.5: بررسي رابطه معدل ديپلم و معدل دانشگاه59

جدول 4.6: مقايسه پيشرفت تحصيلي بر اساس جنسيت59

جدول 4.7: مقايسه پيشرفت تحصيلي بر اساس وضعيت تاهل60

جدول 4.8: مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات استفاده از كامپيوتر60

جدول 4.9: مقايسه معدل تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات استفاده از اينترنت61

جدول 4.10: مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات جستجوي علمي61

جدول 4.11: مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ساعات پيگيري اخبار62

جدول 4.12: مقايسه متغير پيشرفت تحصيلي بر اساس تعداد ارسال و دريافت ايميل62

جدول 4.13: مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس مدت مكالمه63

جدول 4.14: مقايسه پيشرفت تحصيلي دانشجويان بر اساس ارسال و دريافت پيام63

جدول 4.15: مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت تقلب64

جدول 4.16: مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس استفاده از كامپيوتر در منزل يا اماكن عمومي (كافي نت)64

جدول 4.17: مقايسۀ پيشرفت تحصيلي بر اساس استفاده از كامپيوتر شخصي و مشترك65

جدول 4.18: مقايسه معدل تحصيلي دانشجويان بر اساس استفاده از اينترنت با هدف ارتباطات66

جدول 4.19: مقايسه معدل تحصيلي دانشجويان بر اساس استفاده از كامپيوتر با هدف بازي66

جدول 4.20: قايسه معدل تحصيلي دانشجويان بر اساس استفاده از تلفن همراه جهت بازي67

 فهرست نمودارها

نمودار4.1: نمودار ميله اي سن دانشجويان55

نمودار4.2:نمودار معدل تحصيلي دانشجويان57


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: الگوسازي، اينترنت، پيشرفت تحصيلي، تكنولوژي هاي مجازي، تلفن همراه، جنسيت، شبكه هاي اجتماعي مجازي، هويت،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۲۰:۱۸ توسط morteza | نظرات (0)

صفحه سنگ برش ميني استيل KEDASكداس مدل KD-10072

صفحه سنگ برش ميني استيل KEDASكداس مدل KD-10072 

قيمت محصول : 9990 تومان

برند : kedas

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


صفحه سنگ برش ميني استيل KEDASكداس مدل KD-10072
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
 

 

 



 

[google]

برچسب‌ها: صفحه سنگ برش، ميني استيل، KEDAS، كداس، مدل KD-10072،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۰۸:۱۱ توسط morteza | نظرات (0)

پاورپوينت سازه هاي بتني ديوار برشي

 

پاورپوينت سازه هاي بتني ديوار برشي

پاورپوينت سازه هاي بتني ديوار برشي تعداد 39 اسلايد


مشخصات فايل

تعداد صفحات 39
حجم 1027 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt
دسته بندي عمران و ساختمان


توضيحات كامل

پاورپوينت سازه هاي بتني ديوار برشي

 

فرمت فايل: ppt

تعداد اسلايد:39

با نيروهاي جانبي مؤثر بر يك سازه ( در اثر باد يا زلزله ) به طرق مختلف مقابله مي شود كه اثر زلزله بر ساختمانها از ساير اثرات وارد بر آنها كاملا متفاوت مي باشد . ويژگي اثر زلزله در اين است كه نيروهاي ناشي از آن به مراتب شديدتر و پيچيده تر از ساير نيروهاي مؤثر مي باشند . عناصر مقاوم در مقابل نيروهاي فوق شامل قاب خمشي ، ديوار برشي و يا تركيبي از آن دو مي باشند . استفاده از قاب خمشي به عنوان عنصر مقاوم در مقابل نيروهاي جانبي بخصوص اگر نيروهاي جانبي در اثر زلزله باشند احتياج به جزئيات خاصي دارد كه شكل پذيري كافي قاب را تأمين نمايد .

فهرست مطالب

ديوار برشي

انواع ديوار برشي بتن مسلح

تأثير شكل ديوار


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: پاورپوينت، ديوار برشي، ديوار برشي بتن مسلح، سازه، سازه هاي بتني، شكل ديوار، قاب خمشي،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۰۱:۵۹ توسط morteza | نظرات (0)

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ]