ايران كالا

پاورپوينت نظريه تحليل رفتار متقابل (transactional analysis ) (اريك برن)

 

پاورپوينت نظريه تحليل رفتار متقابل (transactional analysis ) (اريك برن)

پاورپوينت نظريه تحليل رفتار متقابل(transactional analysis )(اريك برن) در 80 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt


مشخصات فايل

تعداد صفحات 80
حجم 2797 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt
دسته بندي روان شناسي


توضيحات كامل

پاورپوينت نظريه تحليل رفتار متقابل (transactional analysis ) (اريك برن) در 80 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

 

اريك برن (Eric Berne) در 10 مي 1910 در شهر مونترال كانادا به دنيا آمد.
پدرش دكتر ديويد هيلر برنشتاين، پزشك عمومي و مادرش سارا گوردون برنشتاين، يك نويسنده و ويراستار حرفه‌اي بود. اريك تنها يك خواهر به نام گريس داشت كه 5 سال از او كوچك‌تر بود. پدرش در سن 38 سالگي با بيماري سل در گذشت.
اريك پا در جاي پدر گذاشت و دوره پزشكي را با موفقيت به پايان برد. سپس دوره تخصصي جراحي عمومي را شروع كرد و در سال 1935 از دانشكده پزشكي مك‌گيل فارغ‌التحصيل شد.
پس از آن به مدّت 2 سال در كلينيك روان‌پزشكي دانشكده پزشكي دانشگاه ييل به كار پرداخت

اريك در سال 1941 به موسسه روانكاوي نيويورك پيوست
خودش توسط پل فدرن مورد روانكاوري قرار گرفت.
كار حرفه‌ايش در روان پزشكي را در بيمارستاني در نيويورك آغاز كرد.
اريك در خلال جنگ جهاني دوم به عنوان روان‌پزشك به ارتش آمريكا پيوست.
در سال 1946 خدمتش در ارتش خاتمه يافت و كار حرفه‌ايش را در مركز روانكاوي سانفرانسيسكو از سر گرفت.
در آنجا توسط اريك اريكسون مجدداً مورد روانكاوي قرار گرفت.

 

فهرست مطالب

زندگي نامه اريك برن (Eric Berne)

تحليل رفتار متقابل چيست؟

ريشه هاي تحليل رفتار متقابل

نظريه ومدل اوليه تحليل رفتار متقابل

فلسفه تحليل رفتار متقابل

مفاهيم اساسي TA

حالت نفساني والد(من والديني)

نشانه ها ي رفتاري وكلامي والد

حالت نفساني كودك(من كودكي)

نشانه هاي رفتاري وكلامي كودك

حالت نفساني بالغ(من بالغ)

نشانه هاي رفتاري وكلامي بالغ

والد ،بالغ،كودك وفرامن،من،نهاد

تعريف الگوي كنشي والگوي ساختاري

تحليل كنشي حالات نفساني

اجزاي حالات من

تقسيمات والد

تقسيمات كودك

ترسيم نمودار حالات نفسانيegogram

الگوي ساختاري

ساختار بالغ

تشخيص حالات نفساني

آسيب شناسي حالات نفساني

روابط متقابل

 

قوانين ايجاد رابطه

رابطه متقابل مكمل

روابط متقابل متقاطع

رابطه متقابل همراه با پيامهاي پنهاني

نوازشها

بانك نوازش و قواعد استفاده از آن در روابط

سازماندهي زمان

بازيهاي رواني

تحليل بازيها

مثلث نمايشي كارپمن

پيش نويس زندگي

مفاهيم پيش نويس زندگي

تقسيمات پيش نويس زندگي

وضعيت هاي زندگي

چهارديدگاه وضعيت هاي زندگي

كاربرد شيوه تحليل رفتار متقابل

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: اريك برن، پاورپوينت، تحليل، تحليل رفتار متقابل، رفتار متقابل، نظريه، نظريه تحليل رفتار متقابل،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۱۰:۱۰:۱۱ توسط morteza | نظرات (0)

سنگ روميزي محك مدل GD-125-1

سنگ روميزي محك مدل GD-125-1 

قيمت محصول : 460000 تومان

برند : Mahak

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


سنگ روميزي محك مدل GD-125-1
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
سنگ روميزي محك مدل GD-125-1
سنگ روميزي محك مدل GD-125-1

 

 


برچسب‌ها: سنگ روميزي، محك، مدل GD-125-1،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۹:۵۹:۱۱ توسط morteza | نظرات (0)

پاورپوينت مروري بر سير تحول در مكاتب اقتصاد كلان

 

پاورپوينت مروري بر سير تحول در مكاتب اقتصاد كلان

فيزيوكراسي يا فيزيو كراتيسم به معني تسلط طبيعت و در واقع آموزه اقتصاد ملي طبيعت مي‌باشد. دوران حيات اين مكتب از سال ۱۷۵۸ همزمان با «تابلوي اقتصادي» دكتر كنه بنيان‌گذار اين مكتب تا سال ۱۷۷۶يعني در تاريخ انتشار كتاب معروف و ارزشمند «ثروت و ملل» آدام اسميت مي‌باشد.


مشخصات فايل

تعداد صفحات 171
حجم 4137 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt
دسته بندي اقتصاد


توضيحات كامل

عنوان: پاورپوينت مروري بر سير تحول در مكاتب اقتصاد كلان

 

فرمت فايل: ppt

تعداد اسلايد: 171

 

روند تكامل مكتب اقتصادي پديده ها و واقعيات اقتصادي در انديشه انسان تاثير دارد و تفكر او را براي توجيه و حل مساله اي بر مي انگيزد، تلاش فكري انسان براي بيان رابطه حتمي و مطلق بين پديده هاي اقتصادي، نظريات اقتصادي گوناگوني را شكل مي دهد كه داراي يك شيوه بررسي و در مدار اصول يكساني باشد و يك مكتب اقتصادي را ايجاد مي كند.

هر مكتب اقتصادي بر مبناي يك سري اصول و ديدگاه هاي رايج در جامعه و به علل و موجبات خاصي پديد آمده است. در بررسي مكاتب و رويكردهاي اقتصادي ناگزير از بررسي و مطالعه علل پيدايي هر مكتب هستيم. هر مكتب بر اساس نيازهاي بشري و عقايد اجتماعي شكل مي گيرد كه با شرايط زماني و مكاني سازگار بوده و با گذشت زمان از اهميت و اعتبارش كاسته مي شود.

مبدا و شروع نگاه به اقتصاد به صورت مدرن و علم دانشگاهي به تفكرات اقتصادي قبل از نيمه دوم قرن 18 يعني زماني كه آدام اسميت كتاب «ثروت ملل» خود را به رشته تحرير درآورده، بر مي گردد.

در بين سال هاي 1500 كه مركانتيليست ها پا به عرصه وجود مي گذارند تا سال 1776 يعني سالي كه كتاب ثروت ملل نوشته شده، شرايط بسيار گوناگوني در زمان ها و مكان هاي متفاوت مشاهده مي شود. خصوصيات به وجود آمده در طي دوره اخير، تفاوت قابل ملاحظه اي را با دوره هاي قبل به وجود آورده است، از جمله به وجود آمدن مكاتب اقتصادي كه تفكرات نظام مند و واحدي را در انديشه و شكل دهي سياست گذاري ها ايجاد كرده اند.

مكاتب

مسايل و مشكلات اقتصادي خيلي جلوتر از نيمه دوم قرن 18 يعني زماني كه آدام اسميت كتاب ثروت مال را بيان مي كند قابل طرح است.

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: پاورپوينت، سير تحول، مكاتب اقتصاد كلان،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۹:۵۲:۴۲ توسط morteza | نظرات (0)

مبدل USB OTG به MicroUSB مدل STEEL 228

مبدل USB OTG به MicroUSB مدل STEEL 228 

قيمت محصول : 11400 تومان

برند : Miscellaneous

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


مبدل USB OTG به MicroUSB مدل STEEL 228
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
 

 

 


برچسب‌ها: مبدل USB OTG به MicroUSB، مدل STEEL 228،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۹:۴۳:۰۹ توسط morteza | نظرات (0)

ميكروفن اسپيكر مدل ws-858

ميكروفن اسپيكر مدل ws-858 

قيمت محصول : 89900 تومان

برند : Miscellaneous

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.

 

 


برچسب‌ها: ميكروفن اسپيكر، مدل ws-858،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۹:۳۷:۰۱ توسط morteza | نظرات (0)

بررسي سيستم هاي رديابي مسير خورشيد (SOLAR TRACKING) و پتانسيل استفاده از آنها در پنل هاي خورشيدي

 

بررسي سيستم هاي رديابي مسير خورشيد (SOLAR TRACKING) و پتانسيل استفاده از آنها در پنل هاي خورشيدي

هدف از اين مطلب بررسي اصول كاركرد سيستم هاي ردياب خورشيدي و پتانسيل استفاده از آنها در توليد برق خورشيدي است


مشخصات فايل

تعداد صفحات 46
حجم 1 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي مكانيك


توضيحات كامل

بررسي سيستم هاي رديابي مسير خورشيد (SOLAR TRACKING) و پتانسيل استفاده از آنها در پنل هاي خورشيدي

 

هدف از اين مطلب بررسي اصول كاركرد سيستم هاي ردياب خورشيدي و پتانسيل استفاده از آنها در توليد برق خورشيدي است. به اين منظور ابتدا با بررسي رفتارهاي حركتي خورشيد و زمين و موقعيت هاي آنها نسبت به هم ، به تشريح اصول كلي الگوريتم ها و روابط هندسي موقعيت خورشيد و زمين (بر حسب مكان جغرافيايي، روز، ساعت و زاويه پنل خورشيدي ) پرداخته مي شود و با انتخاب يكي از الگوريتم هاي مطرح ، محاسبه موقعيت زمين و خورشيد و تعيين زواياي لازم انجام مي گيرد. با استفاده از اين الگوريتم موقعيت خورشيد براي شهر تهران در روزهاي اول بهار، اول پاييز، اول تابستان و اول زمستان محاسبه شده و به صورت نمودار نمايش داده مي شود. سپس انواع روش ها و سيستم هاي رديابي خورشيدي دسته بندي و معرفي گرديده و توضيحات لازم در اين خصوص ارائه مي گردد . با انتخاب يكي از روش هاي مطرح و پيچيده كه تركيبي از الگوريتم هاي مختلف مي باشد ، جزييات بيشتري در مورد طراحي و فرآيند كار آن روش، ارائه خواهد شد. در انتها بررسي اقتصادي كاربرد روش ارائه شده براي شرايط مشخص انجام مي گردد.

 

فهرست مطالب

 

چكيده1

مقدمه. 2

فصل اول. 4

بررسي اصول كلي روابط هندسي خورشيد و زمين. 4

فصل اول : بررسي اصول كلي روابط هندسي خورشيد و زمين. 5

تعاريف اوليه. 5

1-2) بررسي رفتار حركتي زمين و خورشيد نسبت به هم. 7

1-2)بررسي و مقايسه الگوريتم هاي مطرح در زمينه روابط هندسي زمين و خورشيد. 10

1-3)تشريح الگوريتم كوپر [COOPER] [17]12

فصل دوم. 15

بررسي روشهاي مختلف رديابي خورشيد. 15

فصل دوم : بررسي روشهاي مختلف رديابي خورشيد. 16

فصل سوم. 20

فصل سوم : تشريح استراتژي رديابي هيبريدي در رديابي خورشيد. 21

3-2) تشريح الگوريتم هيبريدي ردياب خورشيدي. 22

فصل چهارم. 30

فصل چهارم : بررسي اقتصادي استفاده از سيستم ردياب خورشيدي. 31

فصل پنجم. 36

نتيجه گيري. 37

پيشنهادات.. 38

منابع. 39

سايت ها40


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: SOLAR TRACKING، پنل هاي خورشيدي، رديابي خورشيد، رديابي هيبريدي، سيستم هاي رديابي، سيستم هاي رديابي مسير خورشيد، مسير خورشيد،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۹:۰۳:۴۵ توسط morteza | نظرات (0)

فشار سنج باد لاستيك اتوكر مدل PCY5051

فشار سنج باد لاستيك اتوكر مدل PCY5051 

قيمت محصول : 35000 تومان

برند : Miscellaneous

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


فشار سنج باد لاستيك اتوكر مدل PCY5051
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
فشار سنج باد لاستيك اتوكر مدل PCY5051
فشار سنج باد لاستيك اتوكر مدل PCY5051

 

 



 

[google]

برچسب‌ها: فشار سنج باد لاستيك، اتوكر، مدل PCY5051،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۸:۵۳:۴۴ توسط morteza | نظرات (0)

مباني نظري و پيشينه تحقيق خلاقيت


مباني نظري و پيشينه تحقيق خلاقيت

عنوان: مباني نظري و پيشينه تحقيق خلاقيت


مشخصات فايل

تعداد صفحات 60
حجم 137 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي روان شناسي


توضيحات كامل

عنوان: مباني نظري و پيشينه تحقيق خلاقيت

 

فرمت فايل: word

تعداد صفحات: 60

 

درحقيقت فرد خلاق كسي است كه از ذهني جستجوگر وآفريينده برخوردار باشد. فرهنگ وبستر[1]( 1953)خلاقيت را مترادف اصطلاحاتي مانند اكتشاف ، اختراع ، ابداع و نوآوري آورده و كلمه خلاقيت را به معني بوجود آوردن تعريف كرده است. درفرهنگ روانشناسي سيلامي[2] راجع به معناي خلاقيت چنين آمده است "خلاقيت همان تمايل و ذوق به ايجادگري است كه درهمه افراد و در همه سنين به طور بالقوه موجود بوده و با محيط اجتماعي – فرهنگي ، پيوستگي مستقيم و نزديك دارد . شرائطي لازم است تا اين تمايل طبيعي به خودشكوفايي برسد . ترس از انحراف و سعي در همنوايي با اجتماع ، خلاقيت را به بند مي كشد . كودكان خردسال كه از امور و وقايع در شگفت مي شوند و مي كوشند كه تازگيها جهان را دريابند و ضمنا تا زماني كه تحت تاثير تعليم وتربيت متعارف قرار نگرفته اند به نحوه ويژه اي خلاق مي باشند( كفايت ، 1373، 61). از مضمون تعاريف و توضيحاتي كه در مورد ماهيت و كاركرد خلاقيت داده شده است چنين پيداست كه در واقع خلاقيت برآيند نوع تفكر بديع و بي بديل افراد است كه ممكن است به توليد محصول عيني نيز منجر گردد. بنابراين شايسته خواهد بود به جاي لفظ خلاقيت ، اصطلاح تفكر خلاق را بكار برد .

در مجموع تفكر و عملكرد خلاق نسبت به ايده ها و تجارب قبلي بشري نو شمرده شده ،‌ عامل تغيير و تحول بوده و الزاما مي بايست به حال انسان و جامعه نيز مفيد باشد مانندايده هاي جديد، ابتكارات ،اختراعات و اكتشافات . معناي خلاقيت عبارت است از توانائي يا قدرت ذهني يا بدني براي ساختن يا بازسازي واقيت به نحوي منحصربه فرد(دافي،برنادت،،1380ص38).ماكس ورتايمر روانشناس گشتالت[3]عبارت مناسب تفكر آفرينشي را نخستين بار ابداع وآنرا تفكري توصيف كرد كه واقعا به چيزي مفيد مي انجامد( برونو ،1370،ص82). تورنس تفكرخلاق را به حاصل وقوع انفجارات بينش دروني افراد تعبير مي كند( تورنس ، 1979، ص24)اورت شوستروم[4](1967) نويسنده كتاب مشهور"روانشناسي انسان سطله جو[5] " رفتارخلاقانه را يك رفتار خويشتن ساز در عين حال سلطه جويانه مي شمارد و مي گويد " من رفتار خلاقه را يك رفتار خويشتن ساز ، تعريف مي كنم . رفتار خويشتن ساز نوعي رفتار سلطه جويانه است كه به صورت خلاقه تري ظاهر مي گردد . همه ما سلطه جو هستيم ليكن به جاي آنكه رفتار سلطه جويانه خود را طرد كنيم ، بايد آنرا تغييرداده و به رفتار خويشتن ساز تبديل نمائيم ( سرمد ، 1362، ص 25). كالهون (1961) خلاقيت را داراي ماهيت ذاتا عاطفي دانسته و آنرا فرآيندي مي شمارد كه طي آن فرد خلاق عناصر نامعقول و احساسي را به عناصر عقلي و آگاهانه تبديل كند .

 

تعريف خلاقيت[6]

مثل هر مفهوم نظري و انساني ديگر ، تعريف خلاقيت نيز تابع گرايشات و برداشت هاي شخصي و مكتبي صاحبنظران است كه در مجموع مشابه به نظر مي رسند. بمنظور جلوگيري از طولاني شدن بحث ، ذيلا به ذكر تعاريف خلاصه چند تن از مشاهير زمينه تحقيقات و منابع علمي خلاقيت اشاره مي گردد.

- فرهنگ توصيفي اصطلاحات روانشناسي: "تفكرخلاق تفكري است كه مشخصه اصلي آن توانائي كنارگذاشتن فرض هاي غيرلازم و زايش افكاراصيل است "(برونو،1370،ص 82)

- استيفن رابينز[7]( 1991): "خلاقيت به معناي تركيب ايده ها در يك روش منحصر به فرد يا ايجاد پيوستگي بين ايده هاست "(طالب زاده و انوري ، 1375، ص 2)

- استين ، پارنس و هاردينگ[8](1962): "خلاقيت همان چيزي است كه به ايجاد يك كار جديد منجر مي شود ، كه در زماني به عنوان يك چيز قابل دفاع يا مفيد يا خشنود كننده مورد قبول گروه قابل توجهي قرار گيرد" .

- مدنيك[9]( 1962): "خلاقيت عبارت از سازمان دادن به عناصر همخوانده به صورت تركيبهاي جديدي است كه به خواسته هاي خاص پاسخ مي دهند يا اينكه به گونه اي مفيد هستند " .

- فاكس[10]( 1966):" فرآيند خلاق به هر نوع فرآيند تفكري گفته مي شود كه مساله را به طريق مفيد و بديع حل كند".

- هورلاك[11]( 1982): "خلاقيت در واقع همان شكل كنترل شده تخيل است كه منجر به نوعي ابداع و نوآوري مي گردد".

- استرنبرگ(1989): " خلاقيت تركيبي از قدرت ابتكار، انعطاف پذيري و حساسيت در برابر نظرياتي كه يادگيرنده را قادر مي سازد خارج از نتايج تفكر نامعقول به نتايج متفاوت و مولد بينديشد كه حاصل آن رضايت شخصي و احتمالا خشنودي ديگران خواهد بود"( كفايت ، 1373، ص 62و 63).

- لوتانز (1992): "خلاقيت به وجود آوردن تلفيقي از انديشه ها و رهيافت هاي افراد و يا گروهها در يك روش جديد، است"(انوري ، 2007، ص 2).

- فرانكن (2005): "خلاقيت رويكرد خلق يا تشخيص ايده ها و احتمالاتي است كه در حل مسئله يا در ارتباطات انساني و سرگرم كردن خود و ديگران مفيد است"وي اضافه مي كند كه براي خلاق بودن ، افراد بايد قادر باشند كه مسائل را از ديدي تازه بنگرند ، احتمالات و جايگزينهاي بديع خلق نمايند ( همتي ، 1387، ص 9).

- هالپرن:خلاقيت توانائي شكل دادن به تركيب تازه اي از نظرات يا ايده ها براي رسيدن به يك نياز يا تحقق يك هدف مي باشد"( سايت فكر نو ، به نقل از نگين برات ، 1382،ص 1)

- تورنس (1973): "خلاقيت عبارت است از حساسيت به مسائل ، كمبودها ، مشكلات و خطاهاي موجود در دانش ، حدس زدن ، تشكيل فرضيه هايي در باره اين كمبودها ، ارزشيابي و آزمايش اين حدسها و فرضيه ها و احتمالا اصلاح و آزمودن مجدد آنها و در نهايت نتيجه گيري ". تورنس كه تحت تاثير چهارچوب نظري گيلفورد است خلاقيت را مركب از چهار عامل اصلي مي دانند كه عبارتند از:

1- سيالي[12] : توانائي توليد تعداد بي شماري ايده در قالب تصوير با فرض پاسخ و عقيده در مورد آن .

2- ابتكار[13] : توانائي توليد ايده هايي كه از ايده هاي عادي و رايج متفاوت است .

3- انعطاف پذيري[14]: توانائي توليد انواع گوناگون و متنوع ايده ها در قالب تصوير وارائه راه حلهاي نو.

4- بسط[15]: توانائي اضافه كردن جزئيات يا تكميل ايده هاي تصويري( كفايت ، 1373، ص 69).

به زبان ساده مي توان گفت : "خلاقيت عبارت است از بكارگيري توانائيهاي ذهني براي ايجاد يك فكر يا مفهوم جديد ".از مضامين بكار گرفته شده در تعاريف فوق چنين برمي آيد كه اولا ماهيت خلاقيت به چگونگي تفكر انسان و نتيجه آن بستگي دارد و ثانيا مشتمل بر يافتن راهها و روش هاي جديد و موثر مي باشد. بنابراين بدون وجود سه ويژگي اساسي:

1- ذهني بودن[16]

2- نوبودن[17]

3- موثر بودن[18]

نمي توان لفظ خلاقيت را بر يك فرآيند و فعاليت ذهني و يا عملكرد اطلاق نمود .

درحقيقت ، از آنچه كه ما به عنوان خلاقيت و تفكر خلاق[19]ازآن نام مي بريم شامل يك فرآيند ذهني و نتيجه نوع فكرانسان است يعني چيزي كه چگونگي فعاليت فكري فرد و نتيجه آن است بعبارتي خلاقيت تفكري است كه شامل نگرش نو و ايده هاي بكر مي باشد. بديهي است خلاقيت مثل هر مفهوم ديگر ذهني ، تعاريف مختلفي از اصطلاح خلاقيت ارائه شده است. پيچيدگي و دشواري شناخت ماهيت ، تعريف و كاركرد خلاقيت ، بيشتر ناشي از ماهيت غامض كنشهاي مغزي است.

 

[1] - Webster

[2] - Sillamy

[3] - Gestalt

[4] - Evertt Shostrom

[5] - Man 'the manipulator

[6] - Creativity

[7] - Stephen Robbins

[8] - Steine ' Parnes & Harding

[9] - Mednick

[10] - Fox

[11] - Hulark

[12]- Fluency

[13] - Originality

[14] - Flexibility

[15] - Elaboration

[16] - Mental

[17] - New ( Inoovative)

[18] - Effective

[19] - Creative thinking

 

فهرست مطالب

معنا و مفهوم خلاقيت

تعريف خلاقيت

نظريه هاي خلاقيت

تفاوت خلاقيت با نوآوري

ارتباط خلاقيت با هوش

خلاقيت و عملكرد نيمكره هاي مغز

ويژگيهاي شخصيتي و خصوصيات افراد خلاق

تخيل بستر خلاقيت

خلاقيت در موج سوم

خلاقيت به عنوان فرآيند

خلاقيت استعدادي براي تمام عمر

نقش ويژه مدارس در پرورش خلاقيت

تاثير متقابل معلمان – شاگردان و خلاقيت

راههاي آموزش و پرورش خلاقيت

خلاقيت و مقاوت سازمانهاي آموزشي

عوامل بازدارنده خلاقيت ( كشنده هاي خلاقيت )

تاثير فرهنگ و محيط بر خلاقيت

سبكهاي فرزند پروري و خلاقيت

سلطه جويي والدين مانع بروز خلاقيت فرزندان

تحقيقات داخلي

تحقيقات خارجي

منابع


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: پيشينه تحقيق، خلاقيت، مباني نظري، مباني نظري و پيشينه تحقيق، نوآوري، ويژگيهاي شخصيتي،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۸:۴۵:۱۷ توسط morteza | نظرات (0)

برد بورد جي ال مدل 12

برد بورد جي ال مدل 12 

قيمت محصول : 26000 تومان

برند : Miscellaneous

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


برد بورد جي ال مدل 12
 

 

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
 

 

 


برچسب‌ها: برد بورد، جي ال، مدل 12،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۸:۳۱:۲۳ توسط morteza | نظرات (0)

پاورپوينت نمونه موردي دانشكده هنر و معماري خارجي

 

پاورپوينت نمونه موردي دانشكده هنر و معماري خارجي

پاورپوينت نمونه موردي دانشكده هنر و معماري خارجي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 75
حجم 9446 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt
دسته بندي معماري


توضيحات كامل

پاورپوينت نمونه موردي دانشكده هنر و معماري خارجي


تعداد 75 اسلايد
عناوين اصلي و سرفصل‌هاي پاورپوينت نمونه موردي دانشكده هنر و معماري:

    دانشكده معماري هاروارد
    مدرسه معماري ندرلند نتردام
    مدرسه معماري ميس وندروهه
    دانشكده معماري كرنل
    دانشكده هنر و معماري استاكمن
    دانشكده معماري هنر REIM اسرائيل


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود


برچسب‌ها: پاورپوينت، دانشكده معماري، دانشكده هنر و معماري خارجي، مدرسه معماري،

ادامه مطلب
+ نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت ۰۸:۱۰:۲۰ توسط morteza | نظرات (0)

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ]